I'm back.....

Oh, rindunya untuk mencoret kata di sini. Rindu juga dekat si kecil Opie! Selama 3 hari 2 malam di Terengganu menghadiri majlis kahwin. Penat tapi seronok! Yang kelakar tetiba menjadi pengapit pengantin adhoc. Alahai.... dah la saya sempoi aje hari itu tapi dah mak saudara pengantin merayu-rayu ditambah wajah sayu sang pengantin yang kepanasan maka aku pun rela lah menghulurkan bantuan. Glamor kejap rasa sebab kebanyakan gambar ada muka aku. Hehehe... Lagipun aku dah sangat rapat dengan family cik usop ini. Dah macam anak dia pun.

Cuma yang buat aku terkilan camera mama buat hal makanya tak dapat lah nak rakam majlis gilang gemilang tu. 3000 tu jemputan dia orang. Sebab Cik Usop sekeluarga ni sangat ramah tamah dan suka membantu. Sebab tu banyak kenalan. Tambahan pula ada 3 pasangan pengantin sekaligus! Apa pun selamat pengantin baru buat anak2 beliau.

Tapi, yang paling seronok sekali, dapatlah berjumpa dengan tunang dan keluarga. Makan malam kat rumah mereka. Meriah la juga dengan kehadiran kakak-kakak dia dan suami serta anak masing-masing. Kebetulan seorang kakaknya pula baru melahirkan anak. Oh, dalam riuh rendah tu sempat la juga daku menghulur sekotak hadiah...25hb ni hari lahir encik tunang. Tak sabar pula nak tunggu dia buka hadiah tu. Dia pun macam teruja sangat nak tahu.

Oklah badan pun dah penat. Nanti-nanti saja sambung cerita. Esok baru leh melawat blog kawan-kawan. Ok, goodnite eveyone! @ngantuk
4 Responses
  1. Hasnah Says:

    owh tunang akak pun org Terenganu ek hehe =) samo la kita~

  2. Cik Belle Says:

    i link u dear! hihi. =)

  3. Unknown Says:

    zainur,

    mia baca all ur entry..br tau zainur ni anak sulung yg sedang wat persiapan kawin...same as mia la nanti...mia nk ikuti blog zainur utk wedding preparation...mmg mia mencari blog wedding b2b yg suke simple2x....as my guide..boleh,kan? :-)

  4. Zainur Says:

    Mia, saya anak kedua tapi saya langkah bendul...huhuhu...boleh aje kita link each other and bertukar2 idea tntng perkahwinan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs