Tag 2

Santapan hari ini adalah melayan tag dari cik Xora.

Soalan-soalannya adalah:
1. Siapakah diri anda di rumah?
Seorang anak kepada kedua orang tuanya. Seorang kakak kepada 2 orang adiknya. Dan juga seorang adik kepada seorang kakak. Juga seorang kawan karib kepada seekor kucing.

2. Siapakah diri anda di samping rakan?
Seperti seorang kakak kepada adik-adiknya. Sebab mejoriti kenalan rapat saya adik-adik.

3. Lima perkara diidamkan, tapi belum lagi tercapai iaitu
  • Menjadi seorang pensyarah IPTA.
  • Menjadi seorang novelis.
  • Memilik kamera DSLR.
  • Membuka Restoren masakan Moroccan.
  • Mempunyai anak-anak yang hafaz al-Quran

4. Siapakah nama pasangan anda?
Sila rujuk tag sebelum ini :)

5. Lima perkara yang anda suka dengan tentang pasangan anda:
  • Raut wajah beliau sangat mendamaikan hati kalbu saya.
  • Beliau menghormati saya dan mengangkat kehormatan saya sebagai seorang muslimah.
  • Sifat tanggungjawab beliau terhadap keluarga.
  • Kasih sayang yang beliau tunjukan kepada kanak-kanak.
  • Kesabaran beliau dalam setiap perkara.

6. Bila tarikh couple?
Pada hari pertunangan kami 25 September 2009.

7. Apakah kenangan pahit bersama pasangan?
Tiada yang terlintas di fikiran. Rasanya tidak ada yang pahit bak hempedu melainkan menjadi ubat di penghujungnya.

8. Lagu tema cinta?
Alahai.... tak ada la pula! Cuma sewaktu dalam proses kenal mengenal begitu saya dengan sengaja meng'set'kan lagu Joget gadis Melayu sebagai caller ring tone khusus buat beliau. Ala-ala memberi hint kepada dia supaya lekas-lekas masuk meminang. Haha!

9. Apa perubahan yang anda ingin lihat pada pasangan anda?
Entahlah...

10. Tag 10 rakan:
Macam biasalah saya tag semua follower saya: (sorry tak larat nak linked ke blog kalian)Tag2
  • Mia Ina
  • Cik Belle (dah buat ni)
  • SCR
  • Zahra Ashiqin
  • Sara
  • farah Fatihah
  • SK
  • Wan Norfazlin (dah buat juga)
  • Mrs Engineer
  • Adieyza

Ada silent readers ker? Huhu....
7 Responses
  1. sk Says:

    thanx for the tag.. nnt sy buat ye.. :)

  2. Cik Belle Says:

    tihihi.. nanti kite update nama awak yer. hee

  3. Zainur Says:

    Sara & SK: Buat jangan xbuat tau :)

    Belle: Ok :)

  4. farahfatihah Says:

    alamak saya tag kamu n kamu pun tag sya gak? hehehe xkira, amik gak k...heheh

  5. Zana Adieyza Says:

    kena tag? nnti zana buat ye dear.. now bz la.. thanks ye..

  6. Unknown Says:

    alamak, ada tag ke? insyaallah simpan & akan buat zainur..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs