Tag 3




Before I go to the Book Fair (again), I nak jawab semua tag and award yang diterima from bloggers. Sebenarnya saya rasa happy bangat dapat kawan-kawan walaupun tak kenal rupa tapi berkongsi perkara yang hampir serupa which is engagement and wedding preparation. Dalam dunia blog rasa lebih release dapat share apa sahaja. Berbeza dengan my real life, saya seorang yang sangat berahsia and susah sekali nak meluah perasaan. Some of the bloggers friends tu sangat friendly and baik hati. Kawan-kawan bloggers semua telah menceriakan hidup saya! Terima kasih walaupun blog saya masih baru tapi still glad ada juga yang sudi datang, baca-baca, kongsi-kongsi, komen-komen, bagi award, tag saya which has brighten my day! @star Oh sila abaikan bahasa yang tunggang langgang itu!

Ok, award pertama datangnya dari cik belle, cik mazni puteri dan cik SCR. Kalau ada lagi yang saya terlepas pandang minta maaf ya! Inilah award dia ya-Top Blogger 2010. Actually, tak top mana pun since I'm newbie. Follower saya pun tak lah ramai mana pun. Anyway, thanx ya kawan-kawan! So, sebagai tanda penghargaan saya forward kan award ni kepada kawan-kawan blogger saya yang lain yang masih belum dapat. Siapa eh? Rasa majoriti dah dapat. Tak pe lah dah dapat pun saya bagi sekali lagi lah ya! So, untuk mereka-mereka yang berkecimpung dalam dunia blog ni terimalah....



Seterusnya tag dari SK. Alahai...

1. Adakah anda rasa anda HOT?
Tak adalah. Saya seorang yang beku. Haha-

2. Upload wallpaper pc yang anda guna sekarang?

Untuk jawab tag ni immediately saya tukar pic baru. Wakaka...segan lah kan nak pampang muka sendiri kat skrin! Sorry SK...hehe...main tipu jap.

3. Cerita pasal gambar ni?
Tak ada cerita pun but I love nature. Actually sebelum-sebelum ni pun saya letak gambar alam cuma yang lepas saya tukar sebagai muka sendiri. Tanda syok sendiri k. Haha-

4. Kali terakhir makan pizza?
Oh, tak ingat sungguh. All I can remember is my mom and I yang baked the pizza. Pizza Hut agak bertahun tak sentuh kot?

5. Lagu terakhir dengar?
Actually saya ni jarang yang amat dengar lagu. So, seingat saya semalam ada terbuka lagu syura-Joget gadis melayu. Hehe-

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Tak ada apa pun. Lepas subuh ni saya suka surf internet baca blog B2B yang lain :)

7. Selain nama sendiri anda di panggil apa?
Tak ada nama lain. Tapi, bakal anak saudara nanti panggil cik teh. Wakaka-

8. Tag lagi 5 orang yang nak tag ni...
Hurm...saya tag SRC, azlina aziz, farah, Mia & elmo. Itu pun kalau anda free and willing to do la. Tak ada paksaan k since saya tahu kamu semua busy like a bee. Saya aja yang goyang kaki. Hehe..

9. Siapa orang no 1 pada anda?
Kawan blogger saya yang selalu gak jenguk2 saya kat sini...hehe

10. Katakan sesuatu kepada orang no 5?
Sudi kah awak buat tag ini? hehehe...

11. No 3 ada hubungan dengan sapa?
Yazief Ahmad or Arejeap kan kan kan?

12. Bagaimana pula dengan no 2?
Dia follower baru saya so saya nak kenal-kenal dengan dia. Boleh?

13. Kata-kata cinta untuk orang no 4?
Mia mengapa tetiba dikau membisu dariku?..Huhu...

14. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda?
Asal orang Seremban tinggal di Paroi Jaya
Dia pun sambung master like me tapi convert jadi Phd...hebat2...
Dia la ni kerja dekat area Serdang
Baru jer lepas dirisik gitew
Now tengah siap-siap nak bertunang sebelum dinikahkan...hehehe




:puteh_4: oklah nak breakfast. Jawab tag selalu buat saya kelaparan! Aihhh...
4 Responses
  1. Liyana SCR Says:

    Aiseh..tag ini...huhu. I keep dulu erk. nanti-nanti I letak kat blog. Sebab...I in process nak kenal semua blogger. nanti tak tahu nak jawab apa kat soalan 9 - 14 tu. hehe. Anyway, thanx a lot dear. ^_^

  2. Zainur Says:

    okeh2... ni la masanya untuk kenal2...huhu...

  3. Unknown Says:

    x membisu..selalu msk blog ni tau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs