Rezeki di Gatsby Street Fair Event!

Salam to everyone! Macam mana weekend korang best tak? My weekend sangat best, menarik dan memenatkan. Sampai demam dibuatnya. Tapi, sangat berbaloi-baloi wooo...@oeye

Ingat lagi tak saya pernah promote pasal Gatsby Deodorant Street Fair Event? Boleh rujuk sini. Dan ingat lagi tak saya pernah pelawa mana-mana bloggers yang nak join saya ikut event ni since saya dapt 2 tiket? Rujuk sini.


Aaaa...entry ini akan mengulas lebih lanjut tentang event yang sangat seronok ini. By the way, seorang blogger yang bertuah yang dapat join saya itu adalah Miss Sara.@tepuktangan

Actually, saya tak lah beria sangat nak join event ni since saya cuma nak ganjaran wang tunai rm50 tu je. Haha. Tapi, dah alang-alang pergi and ditemani pula oleh Sara yang comel ni maka haruslah bergembira sakan. Lagi pun sepanjang hidup saya tak pernah lagi join mana-mana fun fair walaupun saya kepingin juga nak try permainan yang selalu ada kat funfair tu.

Banyak permainan yang menarik seperti letupkan belon menggunakan dart, lontar bola keranjang, bowling buah kelapa, memancing deodorant, parking kereta, sumo, tunggang buffalo, video games dan banyakkkk lagi. Jika menang kita akan dapat kupon bernilai 2-point dimana kupon-kupon ini boleh ditukarkan dengan produk gatsby. Memang masyuk lah... Dan kesemua produk yang saya menangi ini akan saya hadiahkan pada encik tunang since Gatsby ni untuk lelaki aje. Haha...

Event ini merupakan event yang besar dan telah tersenarai dalam Malaysian Book of Record! ... untuk kategori bloggers gathering yang terbesar beb! Cayalah... Semua bloggers yang hadir dapat beg yang dalam nya ada sehelai t-shirt merah cun (wajib pakai pada gathering tersebut) dan kipas tangan sebab sangat panas dan sesak dengan ratusan bloggers.. Hehe...

Dan yang paling gempak sekali ada sesi cabutan bertuah. Saya tahu saya tak pernah pun dapat apa-apa hadiah tetapi, untuk event kali ini dah tertulis rezeki saya. Cuba teka apa saya dapat?
*
*
*
*
*
*
*
*

sebuah laptop aspire one!!!!! @nari

Sampai sekarang pun saya rasa macam bermimpi lagi! Sara, thanx sebab sudi pergi dengan saya and thank you juga belanja saya fresh oren. Kalau tau sara nak belanja, mesti order 2! Hehehe....


Nota: Bulan ni bulan rezeki. Mula-mula dapat kerja yang best. Lepas tu menang mini pelamin dari Dina Halim. Kemudian dapat duit poket dari nuffnang. And the latest dapat laptop acer! Syukur alhamdulillah! Rezeki nak kahwin yer kawan-kawan.

Thanx to Nuffnang and Gatsby for the great event! \(",)/
15 Responses
  1. Zahra Ashiqin Says:

    wah zainur..mmg bertuah badan awk ;-)

  2. Zainur Says:

    Zahra, Alhamdulillah...ni rezeki namanya. Ada ramai yg bertuah tapi bkn rezeki depa sebab bila penganjur pggl nama depa dah balik..hehehe...

  3. Elya Roza Says:

    zainur...best nye!!mmg rezeki awak kann..alhamdulillah...elya tak gi...taksempat...hu3

  4. ♥S@R@♥ Says:

    zainurrrrr..miss u ;)..
    ciannye demam.. xpe demam tkejut tu kot sbb dpt acer..hehe

    sara baru nak update blog..hr ni dok tebaring je kat umah..adeii

  5. Hasnah Says:

    Alhamdulilahhh murah betul rezeki akak nk kawin kan hehe =)

  6. Zana Adieyza Says:

    wah, bestnyerrrrrrrrr...

    tahniah dear.. mmg murah rezeki u dear..

  7. madam kheyr hameed Says:

    wow...bestnye..bestnye..jelesnye..jelesnye...

    hehehee...selamat memanfaatkan lappy itu dgn sebaiknya.

    p/s: leh letak atas dulang hantaran. dah ada bahan hantaran. tapi lepas kawen..jadi hakmilik sendiri jg la jawabnye. thehehehee

  8. Zainur Says:

    Elya, saya cari2 gak kamu kalo tak leh kenal2 secara realiti kan? ;)


    Sara, miss u too. Thanx tau sudi teman saya.. memang balik tu flat terus...haha


    Asna, ameen semuanya datang dari DIA yang Maha Pemurah..


    Adieyza, thanx dear.. rasa mcm mimpi lagi nie..


    Mrs Zach, memang i ingat nak buat hantaran pun...hahaha...tapi risau la plak kalo terjatuh ka..elok letak kotak kosong je kot...ahaha..

  9. aCik GeE cHoMeY Says:

    bertuah nyer awak..tahniah:-:)

  10. Zainur Says:

    Farah, best2 memang best! :D


    Achik, thanx...rezeki2..

  11. Unknown Says:

    nie la berkat rezeki zainur...smeoga kebahgiaan itu terus kekal

  12. Fathiyah Says:

    bestnye =) mmg rezeki org nak kawen nih.alhamdullilah

  13. sk Says:

    zainur.. congrats!! mmg murah rezeki betul!! :)

  14. beaucraft-ku Says:

    weeee...alhamdulillah..bestnye jadik org bertuah nih..hehe..
    kebetulan adik hana pun menang jugak ms lucky draw..tp dpt camera je..hihi
    leh tgk kat blog dia entree psl ni..
    http://beaucraft-ku.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs