Printting Kad Kahwin

Salam.

Lama membisu di alam maya kerana sibuk di alam realiti. Dua hari lepas saya terlibat dengan sebuah persidangan mengenai sumber asli dan alam sekitar. Memang tak masuk ofis langsung. Tak sempat nak ber'online' dan berblogging seperti selalu. Hari ini datang ofis awal dalam 7.30am semata-mata nak berblogging. Heh!

Kawan-kawan serta pengunjung, saya perlukan opini dan bantuan anda! (Ayat seruan menandakan sangat-sangat butuh pandangan kalian).

Begini, saya telah siap design kad kahwin dan sekarang sibuk mencari vendor yang boleh cetak. Ada beberapa vendor yang membalas email dan memberi quotation harga untuk urusan percetakan tersebut. Ok, berikut adalah butir-butirnya:

Pengusaha kad J: Utk 2000pcs, artcard 260gsm, full color print depan dan belakang, matte/gloss laminate depan dan belakang, free delivery dan free envelope. Harga: RM1.00!!
Kalau saya bagi pihak J file photoshop 300dpi dan pihak mereka tidak perlu edit apa-apa harganya adalah 80sen. TAPI, sebarang kesilapan adalah tanggungjawab saya!

Pengusaha W plak: Utk 2200pcs, artcard 230g, keemasan creasing line (lipat) & UV (glossy), cetakan warna depan belakang, saiz A4, free white envelope, Harga: 70sen sekeping!

Pengusaha I.W plak: Tak dapat nak bantu sebab dia cuma terima format dalam bentuk Illustrator saja. Aihhh....

Kamu-kamu semua rasa ok ker quot tu? Ada sesiapa tak tahu kat mana boleh printing kad dengan harga lebih murah? Kalau dapat 50sen pun dah ok. Itu pun rasa masih mahal...boleh? Huuu...

Please help me!....
6 Responses
  1. aNoiHalim Says:

    Hye.. sebelom ni tak pernah tinggalkn komen.. hehe

    Why dont u try tgk dekat sini:

    http://www.serikreatif.blogspot.com

    hope it will helps..

  2. Zainur Says:

    Anoi, thanx... Nampak macam menarik dan saya baru saja lepas email mereka! Thanx for sharing!

  3. farahfatihah Says:

    dear..vendor tu semua kat kl ke? leh share website dia?

  4. Fathiyah Says:

    erm,yg femes kat KL ni LH kreatif la.harga on ok.awak kene pi tgk kad2 kat kedai,sng nak nilai ok ke tak.

  5. Zainur Says:

    Farah, Check ur email k. I dah send...

    Fathiyah, thanx...nnt I try tanya but I think I found one :) Heeee...

  6. gadis jumaat Says:

    zainur, adakah anda tempah dengan seri creative finally??? saya design kad kahwin sendiri jugak, dan tengah mencari tpt printing yang murah ni. nurfatiha yang rekemen blog ni kat saya :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs