The Wedding dress part 2


I feel so ashamed.

In my previous entry, I told you guys that I’m worried about the wedding dress. I don’t know whether it will look beautiful on me or not and guess what? My super nice designer called me just now! He read my blog and......

Malu sih.... Sebab for me, he has nothing to do with my feelings. I rasa mana-mana bride to be pun akan rasa takut and berdebar-debar dengan hasil baju nikah masing-masing. Walaupun hantar dekat designer yang dah pro dan terkenal but still itu tak memberi apa-apa jaminan. Malah some of those yang dah popular tu, main buat sempoi-sempoi aje and turn out to be tak cantik. Tapi duit cekup juga!

To make it clear, I sangat puas hati dengan workman ship beliau. Walaupun sekarang tak glamour mana but I’m sure soon enough people will start recognise him as one of the talented designer. Dari first Ann kenalkan I pada beliau I dah suka okay. Lakaran beliau sangat cantik and menarik plus beliau seorang yang sangat berbudi bahasa. Sepanjang I work with him I tak rasa apa-apa masalah and everything went smoothly.

Cuma part yang I kata kain tu jarang, well it is non of his fault la kan. Memang material tu jenis macam tu. Lagipun I dah plan nak pakai kain dalam to solve that problem. But he kindly offer untuk buat baju inner untuk I. See, my designer baikkan. I should have talked to him tapi thinking that it’s non of his fault I diamkan aje. Lagipun it’s just my feeling aje yang meragui cantik ke tak outcome dia nanti. Now, I tak nampak those beaded so it look plain and pale...haha... but later I know, it sure look gorgeous on me.

To my designer, I memang yakin and percaya dengan you. Well in term of knowledge in fabrics ni of course la you know better than me. I know nothing okay even menjahit pun I tak reti. Nanti kalau baju my hubby koyak ke apa alamatnya I pass kat my mother. Huhu... So, please do whatever it is necessary and best to you, as long as I will still look gorgeous with that dress on my wedding day!

8 Responses
  1. Hasnah Says:

    Wahhh dr lakaran gmbr tue sipi2 mmg nampk cantik betul! =)) xsabar nk tgk biler dh siap nie~

  2. Zainur Says:

    Asna, no doubt memang cantik...tp tak taula akak pakai lawa ka x? haha...


    Atiqah, heeee :D

  3. Ms ALiN-D Says:

    zainur..pengantin yg pakai mesti lawo punyelah dear..;)

  4. Zainur Says:

    MS Alin, ameen...mudah-mudahan begitulah hendaknya..

  5. farahfatihah Says:

    zainur, perasaan mcm tu mmg sentiasa ada kat b2b..insya'allah semuanya akan ok... dont worry k

  6. Unknown Says:

    wah nampak mcm nice ni,.rekaan lak tu..pasti ok...dr pilih yg dress dh ada di kedai...yg ptg zainur suke

  7. All That Bling Shoppe Says:

    I think I know ur designer too. ^_^ He's good.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs