Esok mula di privatekan!

Salam merdeka untuk semua teman blogger!

Starting form tomorrow until 25 September my blog will close for private reading only!

Why?
Sebab my beloved fiance request it. But I won't stop blogging for sure! So for those, yang still wanna keep in touch and updated with my latest story please give me your email address ok? I will add you. Thank you girls!

Oh, one more thing, I'm still opening the Wedding Invitation. So sesiapa yang sudi boleh la emailkan saya address rumah. Ada beberapa nama sudah diterima. Thank you sebab sudi nak bertandang ke majlis saya yang kecil ni. Hope to see u all okay!

My email:
syazee83@yahoo.com
zainur1925@gmail.com

~Meng'update' blog di office. Aihh cuti-cuti pun terpkasa kerja you all. Lots of work need to be done before the long break!
4 Responses
  1. Mysarah Rahman Says:

    u.. invite me k

    my_smyles85@yahoo.com
    http://3december2010.blogspot.com (mysarah)

    keep in touch dear :)

  2. Unknown Says:

    jgn lupe invite mia tau..

    mia_azarina@yahoo.com

    mia lupe la..rasa mcm dh bagi address ke tak ye kat zainur?aduhai

  3. sk Says:

    bunting tu comel dan ceria! sukaaaaa.. =D

  4. edutraincorp Says:

    Assalammualaikum.

    Tahniah Syaz..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs