Failure

Even though I claimed myself as busy (kononnya) but I'm still super duper good at 'stealing' some times for blogging. Nak buat macam mana, I need a medium to express my depression and stressful feelings. I need to re-motivate myself back!

Al-kisahnya....
After three days in a row of trying to cast some membranes, finally I made it! @tepuktangan Alhamdulillah... lega you! After a few failures, I finally figured out what may have gone wrong. After I redo the experiment again, memang sahih lah teori-teori dan spekulasi yang I buat sebelum ni. Walaupun hal tersebut tidak pernah dikaji apatah lagi termaktub dalam mana-mana rujukan kan. So, definitely I won't repeat the same mistake ever again. Selesai satu kes!

Tup tup hari ini.....

I thought I can proceed with the transport extraction experiment of heavy metals as I planned. But, I can't... sob sob sob.... My transport model pula buat hal. Sebelum ni ok aje. Tapi kali ni leaking pula. Leaking bukan sikit-sikit. Dalam sejam habis kering kontang liquid yang I filled up dalam transport model tuh. So, macam mana lah I nak proceed with 24 hours punya experiment. Sah-sahlah fail! Damn! Dugaan, dugaan.... Astagfirullah.... Ni mesti kes I bebel-bebel kat habibi pagi tadi. Terus Tuhan pay cash aje kat I...ahaks!

Bila jadi kes gini, of course semangat membara tu merudum seketika... I kena buat sesuatu ni. I really need to do something! Kalau tak, semua kerja-kerja I akan tertangguh. I don't want that to happen. Oh Allah please help me....
4 Responses
  1. Chekgu Azrine Says:

    hehehe... betulla.. kalau kita bebel2 kat hubby ke.. buat salah yg dia tak tahu.. or hiding somthin from him apa2 ke.. sure mcm dapat CASH daripada Allah.. seyes.. tu akak tak berani nak buat2..takut.. bebel2 tu perkaara biasa isteri kat suami.. akak pun kdg2 bebel gak.. hahaha

  2. CaDLyNN Says:

    chaiyok2! zainur leh buat :)

  3. Aida Lela Says:

    insyaAllah semuanya akan ok nanti, jangan stress, jgn give up :)

  4. Hanis MY Says:

    dugaan dlm buat research huhu, tapi yg tulah buat kita usaha ..insyaAllah eviting will goes well..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs