Permintaan ke 5 menjadi nyata

As Salam,

Thanks kawan-kawan for all the warm wishes for my birthday. Seronok baca dan berbunga-bunga perasaan. Walaupun hanya sekadar ucapan dan doa but it really makes me smile and happy.

Al-kisahnya, permintaan saya yang ke-5 pada entry yang lalu telah termakbul. Memang saya terkejut beruk juga. It's just like a wish comes true. Saya tanya habibi ada ke dia baca blog saya ker. Setahu saya sepanjang minggu tersebut beliau sibuk dan selalu pulang lewat. Memang agak mustahil dia baca kan. Dia memang tak baca tapi katanya dah niat untuk beri sejak awal lagi. Mungkin dari awal sejak saya minta bunga. Yelah, bunga kat sini murah dan banyak. Murah la kot compare dengan kat Malaysia. Haha! Tapi, yang best tuh even dekat supermarket pun mesti ada jual bunga. Pendek kata mudah nak dapat. Dan seumur hidup saya, rasanya jarang sekali dapat bunga kecuali on convocation day aje. Tapi, dari habibi, inilah yang pertama kali. Laki memang susah nak faham minat perempuan. Seperti susahnya saya nak faham minat habibi yang gila kereta lama. Haha! Tapi, bunga ni sangat mendamaikan jiwa. Seperti suatu pesona yang membawa suatu aura. Abang, lepas ni boleh belikan ayang bunga lagi okay? Tapi, kali ni nak bunga gerbera warna pink! Haha...

Oh, nak dijadikan cerita, masa habibi pulang dari kerja dia singgah beli bunga dan kek cokelat cheese. Walaupun bukan sekotak cokelat dan sebiji cheese kek seperti dipinta tapi benda yang sama juga kan? Memang betul-betul bikin surprise! I love you habibi... muahs muahs....

Kalau dari awal saya tahu apa yang saya tuliskan bakal menjadi kenyataan, sepatutnya saya hanya minta yang nombor 1 hingga 4 sahaja! Hehehe... Apa pun, kehadiran habibi dalam hidup merupakan hadiah besar yang tiada ganti dan tandinnya. Terima kasih abang!

p/s: Tapi, kalau 'hadiah besar' menghadiahkan sesuatu, lagilah berbunga-bunga perasaan dan cinta ni...haha...
4 Responses
  1. Hanis MY Says:

    sweet... ppuan memang takleh lari dari bunga hehe...

  2. sk Says:

    happy belated birthday zainur! semoga happy selalu! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
abcs